Θεσσαλονίκη: Εξασφαλίζοντας τη βιωσιμότητα του οργανισμού μας μέσα από την αποτελεσματική διακυβέρνηση και τη διαφάνεια.

Το σεμινάριο απευθύνεται κατά προτεραιότητα στις επιχορηγούμενες οργανώσεις του 8ου κύκλου του προγράμματος «Σημεία Στήριξης» αλλά και συνολικά στην Κοινωνία των Πολιτών.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στον χώρο της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας, Φιλικής Εταιρείας 12 και Ι. Τσιμισκή Τ.Κ.54621, την Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025, 10.00-15.00.

Δομή σεμιναρίου

Το σεμινάριο προσφέρει μια ολοκληρωμένη εισαγωγή στις βασικές αρχές οικονομικής διαφάνειας, λογοδοσίας και καλής διακυβέρνησης για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Μέσα από πρακτικά παραδείγματα και συζήτηση πραγματικών περιστατικών, οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τι σημαίνει αποτελεσματική διακυβέρνηση και πώς οι θεσμικές δικλίδες μπορούν να προστατεύσουν τον οργανισμό, να ενισχύσουν την αξιοπιστία του και να βελτιώσουν τη λήψη αποφάσεων. Παράλληλα, θα συζητήσουμε για το πώς η καλή διακυβέρνηση και η διαφάνεια σχετίζεται με την ανεύρεση πόρων και την ικανότητα των οργανισμών να συνδεθούν με μεγάλους δωρητές.

Παράλληλα, το εργαστήριο επικεντρώνεται σε εργαλεία και πρακτικές που βοηθούν τους οργανισμούς να ενισχύσουν τις εσωτερικές τους διαδικασίες, να εφαρμόσουν σαφείς και λειτουργικές πολιτικές και να καλλιεργήσουν κουλτούρα διαφάνειας και υπευθυνότητας. Στο τέλος της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν συγκεκριμένα βήματα για την ενδυνάμωση της διακυβέρνησης στον δικό τους οργανισμό.

Ατζέντα σεμιναρίου:

10:00 –10:30 Εισαγωγή & γνωριμία

10:30 –11:15 Βασικές αρχές καλής διακυβέρνησης

11:15 –12:00 Διασφάλιση της οικονομικής διαφάνειας

12:00 –12:15 Διάλειμμα για καφέ

12:15 –13:45 Λογοδοσία στην πράξη

13.45-14.15 Διάλλειμα για φαγητό

14.15-14.45 Πλάνο ενίσχυσης της λογοδοσίας του οργανισμού σας

14:45 –15:00 Κλείσιμο

Διαδικασία Εγγραφής
Για να συμμετάσχετε στο εργαστήριο παρακαλούμε πατήστε «Συμμετοχή», επιλέξτε την ημερομηνία του εργαστηρίου και συμπληρώστε τη σχετική φόρμα. Η επιβεβαίωση της συμμετοχής θα αποσταλεί ηλεκτρονικά. Για διευκρινίσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε στο 210 7259306.

Σχετικά με την εισηγήτρια

Η Κωνσταντίνα Παπαδημητρίου είναι σύμβουλος Εξεύρεσης Πόρων και ιδρύτρια της Inuksuk Consulting, μιας συμβουλευτικής εταιρείας που εργάζεται με μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό έχοντας ως στόχο να τους βοηθήσει να αναπτυχθούν και να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους, μέσα από την κατάρτιση ολοκληρωμένων στρατηγικών πλάνων και το σχεδιασμό και υλοποίηση προγραμμάτων εξεύρεσης πόρων. Έχει εμπειρία 15 ετών στην εξεύρεση πόρων, έχοντας εργαστεί σε όλους τους τομείς του fundraising: regular giving, special events, crowdfunding, digital campaigns, face to face, major giving. Η πιο πρόσφατη θέση της ήταν Επικεφαλής Ανάπτυξης στην ActionAid, στην οποία εργάστηκε επί 12 χρόνια.  Έχει εξειδικευτεί στις μεγάλες δωρεές από ιδρύματα, εταιρείες και μεγάλους δωρητές και συνεργάζεται με φορείς της κοινωνίας των πολιτών στα εξής πεδία: στρατηγικός σχεδιασμός, κατάρτιση πλάνων εξεύρεσης πόρων, σχεδιασμός μελέτης ετοιμότητας του οργανισμού (για την εξεύρεση πόρων), ανάπτυξη  και υλοποίηση προγραμμάτων εξεύρεσης πόρων από μεγάλες δωρεές, εκπόνηση μελέτης σκοπιμότητας (για καμπάνιες εξεύρεσης πόρων). Κατέχει τίτλο MA in International Business, είναι Πιστοποιημένο Στέλεχος Εξεύρεσης Πόρων (Certified Fundraising Executive), Πιστοποιημένη Σύμβουλος Φιλανθρωπίας (Certified Philanthropy Advisor) και έχει συμμετάσχει σε πολλές εκπαιδεύσεις στο εξωτερικό πάνω σε θέματα ηγεσίας, μεθοδολογίας στην εξεύρεση πόρων από μεγάλους δωρητές, ανάπτυξης συνεργασιών με εταιρείες και καλλιέργειας σχέσεων με μεγάλους δωρητές. Τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται με έναν από τους κορυφαίους συμβούλους παγκοσμίως στην εξεύρεση πόρων από μεγάλους δωρητές, τον κ. Tony Myers.