
Η Αφροδίτη Στάθη έχει 21 χρόνια εμπειρίας κυρίως στους τομείς στρατηγικής, διοίκησης, επικοινωνίας και φιλανθρωπίας.
Aπόφοιτος του London School of Economics και κάτοχος της υποτροφίας US German Marshall Memorial, έχει εργαστεί ως υψηλόβαθμο στέλεχος της Kantar Added Value Strategic Marketing, των διαφημιστικών εταιρειών TBWA και Cream, του Ομίλου PR V+O Communications, και πιο πρόσφατα ως Διοικητική Διευθύντρια της Εταιρείας κατά της Κακοποίησης του Παιδιού ΕΛΙΖΑ.
Έχει ιδιαίτερη εμπειρία στην ενδυνάμωση της εταιρικής φήμης μέσα από τη δημιουργία δυνατής και διαφοροποιημένης στρατηγικής για τις μάρκες (brands), την προώθηση της εμπορικής ανάπτυξης και την ενδυνάμωση του κοινωνικού αντίκτυπου των οργανισμών με τους οποίους συνεργάζεται.
Η Αφροδίτη συμβουλεύει εταιρείες και οργανισμούς στο πως να υιοθετήσουν και να επικοινωνήσουν τα ESG κριτήρια (Περιβαλλοντικά, Κοινωνικά και Εταιρικής Διακυβέρνησης) που συνδέονται με τους 17 παγκόσμιους στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Ως πραγματική συνήγορος των παιδιών, καταθέτει συχνά την άποψή της υπέρ των δικαιωμάτων τους, ενώ είναι ιδιαίτερα ενεργή γύρω από το θέμα του ρόλου των επιχειρήσεων στην κοινωνία εν γένει, στο ζήτημα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, στην ενδυνάμωση των νέων επαγγελματιών αλλά και ως ενεργή εθελόντρια της κοινωνίας των πολιτών.
To 2021 ίδρυσε μαζί με την αδελφή της Δάφνη την Blossom Advanced Communications (https://blossomy.gr ) που επικεντρώνεται σε θέματα Στρατηγικής, Επικοινωνίας, Βιωσιμότητας και Engagement.
Συνεργάζεται με το Social Dynamo από το 2017 προσφέροντας τις γνώσεις και την εμπειρία της σε καίρια θέματα που αφορούν την ενδυνάμωση των ΜΚΟ όπως είναι η διαμόρφωση στρατηγικής χορηγιών, ο σχεδιασμός καινοτόμων προγραμμάτων καθώς και η χάραξη και υλοποίηση επικοινωνιακής στρατηγικής.
Στην παρούσα φάση διδάσκει για το Social Dynamo ενότητες που αφορούν την επικοινωνία.