Αναπτύσσοντας τη Στρατηγική της Επιτυχίας

Το εργαστήριο απευθύνεται σε στελέχη μη κυβερνητικών οργανώσεων που (συν)διαμορφώνουν τη στρατηγική του οργανισμού τους και που διαθέτουν το διατυπωμένο όραμα-αποστολή τους και έχουν προβεί σε SWOT και PEST analysis.

Η θεματική περιλαμβάνει τις βασικές αρχές του σχεδιασμού  ενός στρατηγικού πλάνου και τους παράγοντες που είναι σημαντικοί έτσι ώστε ένας οργανισμός να εστιάζει στην απόδοση. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με μεθόδους που θα τους βοηθήσουν στο σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου πλάνου ενεργειών. Μέσω ασκήσεων θα εξοικειωθούν με δυναμικά εργαλεία επίλυσης προβλημάτων, διαχείρισης κινδύνου και  λήψης αποφάσεων.

Στόχος του εργαστηρίου είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν την διαδικασία της κατάρτισης πλάνου ενεργειών  που να ανταποκρίνεται το όραμα και στους στόχους του οργανισμού τους.

Δομή εργαστηρίου

1η μέρα

10.00-10.15 Εισαγωγή και προσδοκίες εργαστηρίου

10.15-10.45 Η αναγκαιότητα της διαμόρφωσης ανταγωνιστικού στρατηγικού πλάνου

  • Χαρακτηριστικά οργανισμού που εστιάζει στην απόδοση
  • Σκοπός και στόχος: Τί είναι και πώς διαμορφώνονται.
  • Άσκηση:Έχοντας κατά νου το Όραμα και την Αποστολή, καταγράψτε τον Σκοπό του Οργανισμού σας.

10.15-11.00 Διάλειμμα

11.00-11.50 Η έννοια του προβλήματος στην καθημερινότητα ενός οργανισμού

  • Καθορισμός και διαδικασία επίλυσης
  • Διαχείριση κινδύνου και προβλημάτων (Risks & Issues)
  • Άσκηση επίλυσης ενός προβλήματος

11.50-12.00 Κλείσιμο

2η μέρα

10.00-10.10 Υπενθύμιση βασικών σημείων πρώτης ημέρας

10.10-11.55 Στοχοθέτηση και Δείκτες Απόδοσης

  • Πώς ορίζονται
  • Άσκηση: Έχοντας κατά νου την SWOT/PEST ανάλυση του οργανισμού σας, καταγράψτε έως 3 Στόχους σας

10.55-11.40 Μέθοδοι παρακολούθησης ενός πλάνου

  • Κλιμάκωση υπευθυνότητας
  • Έλεγχος απόδοσης με μια ματιά

10.40-10.55 Διάλειμμα

10.55- 11.45 Νοοτροπία και συμπεριφορά ενός οργανισμού εστιασμένου στην απόδοση

  • Η καθημερινή εργασία
  • Η προσωπική ευθύνη

11.45-12.00 Σύνοψη -Ερωτήσεις-Αξιολόγηση- Κλείσιμο εργαστηρίου

Πού και πότε

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά την Τρίτη 25 & Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022, 10:00 – 13:00 μέσω της πλατφόρμας Zoom. Η συμμετοχή σε αυτό είναι δωρεάν.

Πώς μπορώ να συμμετάσχω

Για να συμμετάσχετε στο σεμινάριο, παρακαλούμε πατήστε «Συμμετοχή», επιλέξτε την ημερομηνία του σεμιναρίου και συμπληρώστε τη σχετική φόρμα. Η επιβεβαίωση της συμμετοχής σας θα γίνει το συντομότερο δυνατό.  Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο: 210 3221287.

Το σεμινάριο έχει συμμετοχικό χαρακτήρα οπότε θα ζητηθεί από τους συμμετέχοντες να έχουν ανοικτή την κάμερα και να είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν μικρόφωνο.

Λίγα λόγια για τις εισηγήτριες

Η Όλγα Ματσούκη είναι ιδρύτρια της OMpath (από το 2013) η οποία στοχεύει μέσω προγραμμάτων εκπαίδευσης, συμβουλευτικής και καθοδήγησης στην υποστήριξη της ανάπτυξης ατόμων και ομάδων έτσι ώστε να βελτιώσουν την επιχειρησιακή οργάνωση, την προσαρμοστικότητα, την δέσμευση και να ενισχύσουν τις δεξιότητες προσήλωσης και ανθεκτικότητας τους. Ως εκπαιδεύτρια του Medical Coaching Institute εκπαιδεύει Επαγγελματίες Υγείας και φροντιστές Υγείας σε θέματα που αφορούν ανάπτυξη δεξιοτήτων προσήλωσης και επικοινωνίας με ασθενείς, διαχείριση άγχους και τεχνικών αυτό-υποστήριξης. Κατέχει εκτεταμένη εμπειρία Coaching & Mentoring στον Επιχειρηματικό κλάδο και στον χώρο της Υγείας. Είναι επίσης εκπαιδεύτρια σε προγράμματα επιχειρηματικής βελτίωσης, διαχείρισης έργων ,στρατηγικού σχεδιασμού και οργανωτικής ανάπτυξης  σε Management Teams and Project Teams. Έχει εμπειρία στην ανάπτυξη της οργανωτικής δομής και πλαισίου και στην διαχείριση της  πολιτιστικής πολυμορφίας στον χώρο εργασίας ,η οποία αποκτήθηκε κατά την διάρκεια της πολυετούς καριέρας της στον πολυεθνικό Φαρμακευτικό χώρο.

Η Ερμιόνη Τομαζινάκη είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει εργαστεί 20 χρόνια στη φαρμακευτική αγορά, κατέχοντας θέσεις διοίκησης ομάδων σε ελληνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Την τελευταία 5ετία ως Εμπορικός Διευθυντής Ευρώπης, Καναδά και Ν. Αμερικής ήταν υπεύθυνη για την χάραξη και υλοποίηση στρατηγικής πωλήσεων και marketing φαρμακευτικών προϊόντων. Διαθέτει σημαντική εμπειρία στη συγκέντρωση και προτεραιοποίηση πληροφοριών με στόχο την επιλογή του καταλληλότερου σχεδίου δράσης βάσει των αναγκών του εκάστοτε περιβάλλοντος. Παράλληλα έχει πείρα στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, και στην εξ αποστάσεως καθοδήγηση ατόμων και ομάδων για την  ανάπτυξη των ταλέντων τους σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον.