Διαδραστικά Mέσα Eπικοινωνίας και Social Media

Το online σεμινάριο απευθύνεται κατά προτεραιότητα στις επιχορηγούμενες οργανώσεις του προγράμματος Σημεία Στήριξης.

Τα Μέσα Επικοινωνίας έχουν διευρυνθεί και από μονοδιάστατα (πομπός μηνύματος – δέκτης) έχουν μετεξελιχθεί σε διαδραστικά, ειδικά με την καθολική χρήση των Social Media. Κάθε ένα Μέσο Επικοινωνίας έχει ιδιαίτερες δυνατότητες αλλά και αδυναμίες. Θα γίνει μια αποτύπωση όλων των εναλλακτικών διαθέσιμων μέσων που έχει μια οργάνωση στη διάθεση της αποτυπώνοντας τη βέλτιστη χρήση του κάθε ενός με συνοπτικά παραδείγματα. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και στην πλατφόρμα αναζήτησης και διαφήμισης της Google. Στόχος του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να δοθεί ένας συνοπτικός “οδηγός” των διαθέσιμων Μέσων Επικοινωνίας, ώστε οι οργανώσεις να μπορούν να επιλέξουν να ενεργοποιήσουν τα κατάλληλα Μέσα με κριτήρια την ευκολία διαχείρισης και την αποτελεσματικότητα.

Δομή

1η ΗΜΕΡΑ

– 10:00 -11:30 Συνολική Παρουσίαση όλων των διαδραστικών εναλλακτικών διαθέσιμων Μέσων Επικοινωνίας

– 11:30 – 13:00 Ανάλυση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης / Δυνατά και Αδύνατα σημεία κάθε πλατφόρμας

2η ΗΜΕΡΑ

10:00 -11:30 Ανάλυση του περιβάλλοντος της Google και των εργαλείων της πλατφόρμας

11:30 -12:15 Ανάλυση των Μέσων Direct Marketing

12:15 – 13:00 Η χρήση των “παραδοσιακών Μέσων” στην digital εποχή

Πού και πότε

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά την Τετάρτη 17 και την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2024, 10:00 – 13:00, μέσω της πλατφόρμας Zoom. Η συμμετοχή σε αυτό είναι δωρεάν.

Πώς μπορώ να συμμετάσχω

Για να συμμετάσχετε στο σεμινάριο, παρακαλούμε πατήστε «Συμμετοχή», επιλέξτε την ημερομηνία του σεμιναρίου και συμπληρώστε τη σχετική φόρμα. Η επιβεβαίωση της συμμετοχής σας θα γίνει το συντομότερο δυνατό. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 0107764.

Λίγα λόγια για τον εισηγητή

Ο Παναγιώτης Χριστοφής είναι ένας επαγγελματίας του Marketing και της Επικοινωνίας με εμπειρία 21 ετών στον χώρο της διαφήμισης & επικοινωνίας και της στρατηγικής τοποθέτησης μαρκών. Έχει διατελέσει στέλεχος των εταιρειών ADEL Saatchi & Saatchi, Ogilvy, Vivartia και έχει διαχειριστεί το marketing και την επικοινωνία σημαντικών μαρκών από το σύνολο των υποκατηγοριών προϊόντων και υπηρεσιών. Στην πορεία του έχει λανσάρει σε offline και online περιβάλλον πλήθος μαρκών και επιχειρήσεων. Επισταμένη γνώση του digital marketing περιβάλλοντος και του συνόλου των εργαλείων προώθησης και πώλησης. Συνιδρυτής της ΑΜΚΕ «Stewards» που έχει ως σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του οικοσυστήματος της κοινωνικής επιχειρηματικότητας αναφορικά με το μοντέλο διακυβέρνησης και ιδιοκτησίας επιχειρήσεων «Steward Ownership». Περήφανος που συμμετείχε στη δημιουργία της καμπάνιας «Παστίλιες για τον πόνο του άλλου» με τους «Γιατρούς χωρίς Σύνορα». Παθιασμένος μουσικός της jazz και συλλέκτης δίσκων. Οι τομείς εξειδίκευσης του είναι: δημιουργία επιτυχημένων καμπανιών επικοινωνίας, λανσάρισμα-στρατηγική τοποθέτηση νεοφυών επιχειρήσεων, δημιουργία πλάνου ενεργειών επικοινωνίας, στρατηγική επικοινωνίας.