Εξεύρεση πόρων με ψηφιακά μέσα: Βέλτιστες πρακτικές και τάσεις για το 2019

To εργαστήριο έχει σαν στόχο να αναδείξει στους συμμετέχοντες πώς μπορούν να αξιοποιήσουν ψηφιακά εργαλεία για την εξεύρεση πόρων, και να τους βοηθήσει να αποκτήσουν μία δεξαμενή για την άντληση σχετικών ιδεών. Απευθύνεται σε υπεύθυνους εξεύρεσης πόρων ΜΚΟ και άτυπων ομάδων πολιτών αλλά και σε στελέχη που στο πλαίσιο των διοικητικών τους καθηκόντων ασχολούνται επίσης με θέματα επικοινωνίας και εξεύρεσης πόρων.

Πρώτη ημέρα: Τετάρτη 29 Μαΐου
Εξεύρεση πόρων ψηφιακά το 2019: κατανοήστε το ψηφιακό οικοσύστημα και μάθετε πώς να στοχεύετε στο σωστό κοινό
Εξεύρεση πόρων ψηφιακά: email, SEM, SEO, κινητά τηλέφωνα, social media & πλατφόρμες/λογισμικό
Ιστότοπος: Βελτιστοποιήστε την ενότητα donation form
Email μάρκετινγκ: Μάθετε τις πιο αποτελεσματικές τακτικές για επιτυχημένα newsletters

Δεύτερη ημέρα: Πέμπτη 30 Μαΐου
Η επικοινωνία του σωστού μηνύματος ως κλειδί για την ψηφιακή εξεύρεση πόρων σε ΜΚΟ
Αυξήστε τα έσοδα και καλλιεργείστε ψηφιακά σχέσεις με υποψήφιους δωρητές
Καλύτερες πρακτικές και συμβουλές για εξεύρεση πόρων ψηφιακά
Δημιουργία newsletter μέσω mailchimp

 

*** Υποβάλλοντας αίτηση για συμμετοχή, αυτομάτως δηλώνετε την παρουσία σας και για τις δύο ημέρες του εργαστηρίου***

 

Πού και πότε

Το σεμινάριο διεξάγεται στον συνεργατικό χώρο του Social Dynamo, στο Σεράφειο δήμου Αθηναίων (Πειραιώς & Πέτρου Ράλλη, 2ος όροφος, στάση μετρό Κεραμεικός/Πετράλωνα), την Τετάρτη και την Πέμπτη, 29 και 30 Μαΐου, 15.00 – 19.00. Η συμμετοχή σε αυτό είναι δωρεάν.

Πώς μπορώ να συμμετάσχω

Για να συμμετάσχετε στο σεμινάριο, παρακαλούμε πατήστε «Συμμετοχή», επιλέξτε την ημερομηνία του σεμιναρίου και συμπληρώστε τη σχετική φόρμα. Η επιβεβαίωση της συμμετοχής σας θα γίνει το συντομότερο δυνατό. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 3428087.

Λίγα λόγια για τις εισηγήτριες:

Katerina Dimitrakopoulou | Managing Partner at Social Mellon

Η κα Δημητρακοπούλου είναι ειδική σύμβουλος επικοινωνίας με εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής τεχνολογίας και του brand building. Συνδυάζει την εκπαιδευτική κατάρτιση – καθώς είναι κάτοχος του Master στη Στρατηγική Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις από το Αμερικάνικο Κολλέγιο στην Ελλάδα Deree – με την επαγγελματική εμπειρία που έχει κερδίσει δουλεύοντας για παγκόσμια brands που ανήκουν σε διαφορετικούς τομείς.
Είναι εισηγήτρια στο “Professional Diploma in Digital & Social Media”, το οποίο διοργανώνεται από την Knowcrunch και στεγάζεται στο Deree.
Πιστεύει στη δια βίου μάθηση, παρακολουθεί επαγγελματικά σεμινάρια στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής σε ετήσια βάση, κατέχει πιστοποιητικό στο Digital Marketing από το Bentley University (Center for Marketing Technology) και είναι ομιλήτρια στο Arcadia University της Ρώμης. Ίδρυσε τη Social Mellon το 2015 και διαπρέπει μέσα από την παραγωγή πρωτότυπου και ελκυστικού περιεχομένου που αυξάνει τη διάδραση με το στοχευμένο κοινό. Μέσα από τη Social Mellon, ηγείται της δημιουργίας ενεργειών που προβάλλουν τις αξίες των brands, ενδυναμώνοντας παράλληλα το κοινωνικό σύνολο με μετρήσιμα αποτελέσματα. Τα τελευταία τρία χρόνια είναι εθελόντρια στην ΜΚΟ Eliza – Εταιρία κατά της Κακοποίησης του Παιδιού.

Thomai Karathanou | Digital Marketing Specialist at Social Mellon

Η Θωμαή είναι Digital Marketing Specialist που συνδυάζει το πάθος της για επικοινωνία με την τεχνολογία. Λειτουργεί επαγγελματικά με ενθουσιασμό, ενώ συνδυάζει τον open – minded τρόπο σκέψης με τις τελευταίες τάσεις του κλάδου για την παραγωγή δημιουργικών projects που συμβάλλουν στο brand building και το brand activism.
Είναι κάτοχος πτυχίου Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, κατέχει το Digital Marketing & Social Media Diploma από τη Knowcrunch & το Deree, ενώ αυτή τη στιγμή πραγματοποιεί το Master της στο πρόγραμμα Στρατηγικής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του Αμερικάνικου Κολλεγίου Ελλάδας (Deree).
Έχει μακρά επαγγελματική εμπειρία στη διαχείριση Social Media (εταιρικά και καλλιτεχνικά) ενώ έχει ασχοληθεί επαγγελματικά με την οργάνωση της επικοινωνίας και των social media Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών. Στο πλαίσιο της εργασίας της στην NGO ANCE – Athens Network of Collaborating Experts, συνεργάστηκε με τα Ηνωμένα Έθνη για τη διαμόρφωση της καμπάνιας HeForShe, στην Ελλάδα. Έχει γνώση της λειτουργίας των Ευρωπαϊκών κοινωνικών προγραμμάτων, ενώ οι ανησυχίες και τα ενδιαφέροντά της, συμπεριλαμβάνουν την ισότητα των φύλων, τα ανθρώπινα δικαιώματα και την καταπολέμηση κάθε μορφής διακρίσεων.

Λίγα λόγια για τη Social Mellon:

Η Social Mellon είναι ένα boutique PR & Digital Marketing agency με εμπειρία στον τομέα της επικοινωνίας. Αποτελείται από μια δυναμική και ταλαντούχα ομάδα που σχεδιάζει εξατομικευμένες στρατηγικές επικοινωνίας και digital marketing, συνδυάζοντας δημιουργικό πνεύμα, χρήση των τελευταίων τεχνολογικών εξελίξεων και μετρήσιμους στόχους. Συνεργάζεται με μια γκάμα τεχνικών, συγγραφέων, αρθρογράφων, καλλιτεχνών, σκηνοθετών και παραγωγών ώστε να ολοκληρώσει απαιτητικά projects με τον πιο δημιουργικό τρόπο.