Δημιουργία newsletter: οι καλύτερες πρακτικές για ΜΚΟ

Η τρίωρη εκπαίδευση στη δημιουργία και διαχείριση πετυχημένων newsletter απευθύνεται στα μέλη ΜΚΟ που ασχολούνται με την επικοινωνία και την εύρεση ψηφιακών πόρων. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις δυνατότητες που έχουν μέσω της άμεσης επικοινωνίας με τα μέλη του οργανισμού τους, τρόπους να μεγαλώνουν τη βάση δεδομένων τους, ενώ θα παρουσιαστεί βήμα-βήμα ο τρόπος που δημιουργούμε ένα newsletter μέσα στην πλατφόρμα Mailchimp. Η εκπαίδευση περιλαμβάνει ακόμη συμβουλές για εύρεση ψηφιακών πόρων, βέλτιστες πρακτικές για ΜΚΟ, συμβουλές για επιτυχημένα αποτελέσματα και τρόπους αξιολόγησης.

Περιεχόμενα
· Πλεονεκτήματα e-mail marketing
· Δημοφιλείς πλατφόρμες
· Το κοινό μας
· Είδη περιεχομένου
· Mailchimp: δημιουργία newsletter βήμα-βήμα, διαχείριση με λίστες, reporting
· Καλές πρακτικές & παραδείγματα
· Ανεύρεση πόρων μέσω newsletter

Πού και πότε
Το σεμινάριο διεξάγεται στον συνεργατικό χώρο του Social Dynamo, στο Σεράφειο δήμου Αθηναίων (Πειραιώς & Πέτρου Ράλλη, 2ος όροφος, στάση μετρό Κεραμεικός/Πετράλωνα), την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου, 17.00 – 20.00. Η συμμετοχή σε αυτό είναι δωρεάν.

Πώς μπορώ να συμμετάσχω
Για να συμμετάσχετε στο σεμινάριο, παρακαλούμε πατήστε «Συμμετοχή», επιλέξτε την ημερομηνία του σεμιναρίου και συμπληρώστε τη σχετική φόρμα. Η επιβεβαίωση της συμμετοχής σας θα γίνει το συντομότερο δυνατό. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 3428087.

Λίγα λόγια για τις εισηγήτριες

Η Βασιλική Μαλτάσογλου είναι Digital Marketing Specialist στη Social Mellon. Συνδυάζει εμπειρία και ενθουσιασμό για τη δημιουργία περιεχομένου, το brand building και την επικοινωνία πολιτιστικών εκδηλώσεων.
Είναι κάτοχος πτυχίου Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Παντείου Πανεπιστημίου με Μεταπτυχιακό στις Διεθνείς Σχέσεις στο City University του Λονδίνου. Η επαγγελματική εμπειρία της στο Digital Marketing, το προϊόντικό marketing, το ηλεκτρονικό εμπόριο και τη διοργάνωση εκδηλώσεων καλύπτει ποικίλους τομείς όπως: φαρμακοβιομηχανία, επιχειρήσεις, εκπαίδευση, ΜΚΟ και πολιτισμός.

Η Κατερίνα Δημητρακοπούλου είναι ειδική σύμβουλος επικοινωνίας με εξειδίκευση στο τομέα της ψηφιακής τεχνολογίας και του brand building. Συνδυάζει την εκπαιδευτική κατάρτιση καθώς είναι κάτοχος του Master στη Στρατηγική Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις από το Αμερικάνικο Κολλέγιο στην Ελλάδα Deree, με την επαγγελματική εμπειρία που έχει κερδίσει δουλεύοντας για παγκόσμια brands που ανήκουν σε διαφορετικούς τομείς. Είναι εισηγήτρια στο “Professional Diploma in Digital & Social Media”, το οποίο διοργανώνεται από την Knowcrunch και στεγάζεται στο Deree. Πιστεύει στη δια βίου μάθηση, παρακολουθεί επαγγελματικά σεμινάρια στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής σε ετήσια βάση, κατέχει πιστοποιητικό στο Digital Marketing από το Bentley University (Center for Marketing Technology) και είναι ομιλήτρια στο Arcadia University της Ρώμης. Ίδρυσε τη Social Mellon το 2015 και διαπρέπει μέσα από την παραγωγή πρωτότυπου και ελκυστικού περιεχομένου που αυξάνει τη διάδραση με το στοχευμένο κοινό. Μέσα από τη Social Mellon, ηγείται της δημιουργίας ενεργειών που προβάλλουν τις αξίες των brands, ενδυναμώνοντας παράλληλα το κοινωνικό σύνολο με μετρήσιμα αποτελέσματα. Τα τελευταία τρία χρόνια είναι εθελόντρια στην ΜΚΟ Eliza – Εταιρία κατά της Κακοποίησης του Παιδιού.