Δευτέρα 9 Ιουλίου 2018
17:00 - 20:00
Πώς δημιουργώ, κατανέμω και μοιράζομαι περιεχόμενο στα Social Media; Ποια είναι τα κατάλληλα εργαλεία και ποιες οι τεχνικές που αυξάνουν τη διάδραση και προβάλλουν τις δράσεις μας σε περισσότερο κοινό;
Με την εισαγωγή στο Social Media Marketing από τις εισηγήτριες, κα Δημητρακοπούλου και κα Καραθάνου από τη Social Mellon, θα μάθουμε πώς να διαχειριζόμαστε σωστά τους λογαριασμούς μας στα Social Media καθώς και πώς να προβάλουμε τις δραστηριότητες του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού μας, με σκοπό την αφύπνιση, την προσέλκυση και την ενεργοποίηση του κοινού.
Πού και πότε:
Το σεμινάριο διεξάγεται στον συνεργατικό χώρο του Social Dynamo, στο Σεράφειο δήμου Αθηναίων (Πειραιώς & Πέτρου Ράλλη, 2ος όροφος, στάση μετρό Κεραμεικός/Πετράλωνα), τη Δευτέρα 9 Ιουλίου, 17.00 – 20.00.
Η συμμετοχή σε αυτό είναι δωρεάν.
Πώς μπορώ να συμμετάσχω:
Για να συμμετάσχετε στο σεμινάριο, παρακαλούμε στείλτε το αίτημά σας στο socialdynamo@bodossaki.gr, αναγράφοντας το ονοματεπώνυμό σας, την ιδιότητά σας, τον φορέα που εκπροσωπείτε και τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 3428087.
Λίγα λόγια για τη Social Mellon:
Η Social Mellon είναι ένα boutique PR & Digital Marketing agency με εμπειρία στον τομέα της επικοινωνίας. Αποτελείται από μια δυναμική και ταλαντούχα ομάδα που σχεδιάζει εξατομικευμένες στρατηγικές επικοινωνίας και digital marketing, συνδυάζοντας δημιουργικό πνεύμα, χρήση των τελευταίων τεχνολογικών εξελίξεων και μετρήσιμους στόχους. Συνεργαζεται με μια γκάμα τεχνικών, συγγραφέων, αρθρογράφων, καλλιτεχνών, σκηνοθετών και παραγωγών ώστε να ολοκληρώσει απαιτητικά projects με τον πιο δημιουργικό τρόπο.
Λίγα λόγια για τις εισηγήτριες:
Katerina Dimitrakopoulou | Managing Partner at Social Mellon
Η κα Δημητρακοπούλου είναι ειδική σύμβουλος επικοινωνίας με εξειδίκευση στο τομέα της ψηφιακής τεχνολογίας και του brand building. Συνδυάζει την εκπαιδευτική κατάρτιση καθώς είναι κάτοχος του Master στη Στρατηγική Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις από το Αμερικάνικο Κολλέγιο στην Ελλάδα Deree, με την επαγγελματική εμπειρία που έχει κερδίσει δουλεύοντας για παγκόσμια brands που ανήκουν σε διαφορετικούς τομείς.
Είναι εισηγήτρια στο “Professional Diploma in Digital & Social Media” το οποίο διοργανώνεται από την Knowcrunch και στεγάζεται στο Deree.
Πιστεύει στη δια βίου μάθηση, παρακολουθεί επαγγελματικά σεμινάρια στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής σε ετήσια βάση, κατέχει πιστοποιητικό στο Digital Marketing από το Bentley University (Center for Marketing Technology) και είναι ομιλήτρια στο Arcadia University της Ρώμης. Ίδρυσε τη Social Mellon το 2015 και διαπρέπει μέσα από την παραγωγή πρωτότυπου και ελκυστικού περιεχομένου που αυξάνει τη διάδραση με το στοχευμένο κοινό. Μέσα από τη Social Mellon, ηγείται της δημιουργίας ενεργειών που προβάλλουν τις αξίες των brands, ενδυναμώνοντας παράλληλα το κοινωνικό σύνολο με μετρήσιμα αποτελέσματα. Τα τελευταία τρία χρόνια είναι εθελόντρια στην ΜΚΟ Eliza – Εταιρία κατά της Κακοποίησης του Παιδιού.
Thomai Karathanou | Digital Marketing Specialist at Social Mellon
Η Θωμαή είναι Digital Marketing Specialist που συνδυάζει το πάθος της για επικοινωνία με την τεχνολογία. Λειτουργεί επαγγελματικά με ενθουσιασμό ενώ συνδυάζει τον open – minded τρόπο σκέψης με τις τελευταίες τάσεις του κλάδου για την παραγωγή δημιουργικών projects που συμβάλλουν στο brand building και το brand activism.
Είναι κάτοχος πτυχίου Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, κατέχει το Digital Marketing & Social Media Diploma από τη Knowcrunch & το Deree ενώ αυτή τη στιγμή πραγματοποιεί το Master της στο πρόγραμμα Στρατηγικής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του Αμερικάνικου Κολλεγίου Ελλάδας (Deree).
Έχει μακρά επαγγελματική εμπειρία στη διαχείριση Social Media (εταιρικά και καλλιτεχνικά) ενώ έχει ασχοληθεί επαγγελματικά με την οργάνωση της επικοινωνίας και των social media Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών. Στο πλαίσιο της εργασίας της στην NGO ANCE – Athens Network of Collaborating Experts, συνεργάστηκε με τα Ηνωμένα Έθνη για τη διαμόρφωση της καμπάνιας HeForShe, στην Ελλάδα. Έχει γνώση της λειτουργίας των Ευρωπαϊκών κοινωνικών προγραμμάτων ενώ οι ανησυχίες και τα ενδιαφέροντά της, συμπεριλαμβάνουν την ισότητα των φύλων, τα ανθρώπινα δικαιώματα και την καταπολέμηση κάθε μορφής διακρίσεων.