Στρατηγικός σχεδιασμός για ΜΚΟ – Θεωρία και εργαλεία

Το online σεμινάριο απευθύνεται σε φορείς της Κοινωνίας των Πολιτών: ΜΚΟ, άτυπες ομάδες πολιτών, κοινωνικές επιχειρήσεις.

Στο σεμινάριο θα αναπτυχθούν βασικές προϋποθέσεις επιτυχίας του στρατηγικού σχεδιασμού μιας Μη Κερδοσκοπικής Οργάνωσης και θα εξηγηθεί το βασικό εργαλείο «Mission Model Canvas» που χρησιμοποιούμε στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο για την υλοποίηση του.

Δομή σεμιναρίου

Εισαγωγή

16:00 – 16:20: Οι κύριες στρατηγικές προϋποθέσεις επιτυχίας μιας Μη Κερδοσκοπικής Οργάνωσης

16:20 – 16:30: Η Πρόταση Κοινωνικής Αξίας (Social Value Proposition)

16:30 – 16:40: Η  παραλλαγή του Business Model Canvas σε Mission Model Canvas

16:40 – 16:50: Η συμπλήρωσή του Mission Model Canvas με ερωτήσεις για τα περιεχόμενα

16:50 – 17:00: Διάλειμμα

17:00 – 17:20: Βασικά στρατηγικά εργαλεία, και η εξέλιξή τους από το παραδοσιακό χθες στο ψηφιακό σήμερα

17:20 – 17:40: Case Study Η στρατηγική του ΚΕΜΕΛ με χρήση του Business Model Canvas και παραδείγματα του σταδιακού μετασχηματισμού των δράσεών του

17:40 – 18:00: Επίλογος Ερωτήσεις/Διευκρινίσεις

Πού και πότε
Το σεμινάριο διεξάγεται μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας Zoom την Παρασκευή 24 Μαΐου 2024, 16:00 – 18:00. Η συμμετοχή είναι δωρεάν. 

Πώς μπορώ να συμμετάσχω
Για να συμμετάσχετε στο σεμινάριο, παρακαλούμε πατήστε «Συμμετοχή». Η επιβεβαίωση της συμμετοχής σας θα γίνει το συντομότερο δυνατό. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 0107764. 

Λίγα λόγια για τους εισηγητές:

Δημήτρης Παξιμάδης: Ο Δημήτρης Παξιμάδης σπούδασε Industrial Engineering στο Miami University, και παρακολούθησε μαθήματα ΜΒΑ στο Xavier University. Διατέλεσε Program Analyst και Supervisor της  IBM WTC στο Ντιτρόιτ και στην Αθήνα, Διευθυντής Marketing Services της Coca-Cola Export στην Αθήνα, όπως και Γενικός Διευθυντής και μέτοχος της BBDO Advertising Athens. Από το 2010 είναι μέλος του ΚΕΜΕΛ.

Διονύσης Σπηλιόπουλος: O Διονύσιος Σπηλιόπουλος είναι Lean startup Educator και Mentor. Είναι μέλος του ΜΚΟ ΚΕΜΕΛ, ο οποίος στοχεύει να υποστηρίξει Νεοφυείς επιχειρήσεις να επιτύχουν στο εγχείρημα με την κατάλληλη εκπαίδευση και καθοδήγηση. Έχει μακρά επιχειρηματική εμπειρία σε διαφορετικές θέσεις με πιο σημαντική αυτή του Διευθύνοντος Συμβούλου από το 2002 έως το 2010. Κύριος χώρος ενασχόλησης είναι η Επιχειρηματική Στρατηγική, η Οργανωτική αριστοποίηση και το Business Development.

Δημήτρης Χρυσάνθου: Ο Δημήτρης Χρυσάνθου είναι οικονομολόγος, Country Manager για την Ελλάδα της εταιρίας DDC Financial και Σύμβουλος/Ειδικός Συνεργάτης Λειτουργιών Δικτύου Ταχυδρομικής Εξυπηρέτησης στην ΕΛΤΑ ΑΕ.

Εργάζεται με πάθος για την επίτευξη τεθέντων στόχων και με αυτοπεποίθηση που απορρέει από την πλούσια πείρα του στον χώρο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών τα τελευταία 30 χρόνια, ειδικά στον τραπεζικό τομέα.

Έχει διαπρέψει ως έμπειρο στέλεχος στη σύνταξη χρηματοοικονομικών μελετών και Business plans. Η ευρεία του γνώση καλύπτει πολλούς τομείς όπως Sales, Operational Risk Management, διαχείριση NPL’s, Mutual Funds, Payments, Trading, Structured Finance και Financial Structuring.