Υβριδικό μοντέλο εργασίας για ΜΚΟ: προκλήσεις και αντιμετώπιση της νέας πραγματικότητας

Μετά τη «βίαιη» εισαγωγή της online εργασίας λόγω πανδημίας, γίνονται ολοένα και περισσότερες συζητήσεις για τις αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον και την υιοθέτηση νέων μοντέλων εργασίας με στόχο τη μέγιστη  αποδοτικότητα των εργαζομένων, και τη διασφάλιση ισορροπίας μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής. Αυτή η κατάσταση είναι ακόμα πιο απαιτητική για μικρές ΜΚΟ, των οποίων το προσωπικό απαρτίζεται από περιορισμένο αριθμό εργαζομένων ή/και εθελοντών, και ήδη από πριν την πανδημία αντιμετώπιζαν προκλήσεις συντονισμού και λειτουργικής ροής εργασίας στο προσωπικό τους.

Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες θα εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές που διέπουν το υβριδικό μοντέλο εργασίας και  τους τρόπους λειτουργίας μιας ομάδας υψηλής απόδοσης που λειτουργεί με αυτό το μοντέλο. Παράλληλα, θα έχουν την ευκαιρία να κατανοήσουν τις προκλήσεις και τα οφέλη αυτού του νέου μοντέλου εργασίας και να δοκιμάσουν τεχνικές που θα ενισχύσουν την ομαδική/ ατομική απόδοση, ενώ παράλληλα θα βοηθήσουν στην ισορροπία της καθημερινότητάς τους.

Ατζέντα εργαστηρίου  

17:00-17:15: Εισαγωγή

17:15-18:15:  Η λειτουργία μιας ομάδας υψηλής απόδοσης σε υβριδικό μοντέλο εργασίας

18:15-18:30: Διάλειμμα

18:30-19:30: Οι προκλήσεις και τα οφέλη της νέας πραγματικότητας για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη

19:30-20:00: Ερωτήσεις, συμπεράσματα

Πού και πότε

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά την Πέμπτη 21 Οκτωβρίου, 17:00 – 20:00 μέσω της πλατφόρμας Zoom. Η συμμετοχή σε αυτό είναι δωρεάν.

Πώς μπορώ να συμμετάσχω

Για να συμμετάσχετε στο σεμινάριο, παρακαλούμε πατήστε «Συμμετοχή», επιλέξτε την ημερομηνία του σεμιναρίου και συμπληρώστε τη σχετική φόρμα. Η επιβεβαίωση της συμμετοχής σας θα γίνει το συντομότερο δυνατό.  Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο: 210 3221287.

Το σεμινάριο έχει συμμετοχικό χαρακτήρα οπότε θα ζητηθεί από τους συμμετέχοντες να έχουν ανοικτή την κάμερα και να είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν μικρόφωνο.

Λίγα λόγια για τις εκπαιδεύτριες

Η Όλγα Ματσούκη είναι ιδρύτρια της OMpath (από το 2013) η οποία στοχεύει μέσω προγραμμάτων εκπαίδευσης, συμβουλευτικής και καθοδήγησης στην υποστήριξη της ανάπτυξης ατόμων και ομάδων έτσι ώστε να βελτιώσουν την επιχειρησιακή οργάνωση, την προσαρμοστικότητα, την δέσμευση και να ενισχύσουν τις δεξιότητες προσήλωσης και ανθεκτικότητας τους. Ως εκπαιδεύτρια του Medical Coaching Institute εκπαιδεύει Επαγγελματίες Υγείας και φροντιστές Υγείας σε θέματα που αφορούν ανάπτυξη δεξιοτήτων προσήλωσης και επικοινωνίας με ασθενείς, διαχείριση άγχους και τεχνικών αυτό-υποστήριξης. Κατέχει εκτεταμένη εμπειρία Coaching & Mentoring στον Επιχειρηματικό κλάδο και στον χώρο της Υγείας. Είναι επίσης εκπαιδεύτρια σε προγράμματα επιχειρηματικής βελτίωσης,διαχείρισης έργων ,στρατηγικού σχεδιασμού και οργανωτικής ανάπτυξης  σε Management Teams and Project Teams. Έχει εμπειρία στην ανάπτυξη της οργανωτικής δομής και πλαισίου και στην διαχείριση της  πολιτιστικής πολυμορφίας στον χώρο εργασίας ,η οποία αποκτήθηκε κατά την διάρκεια της πολυετούς καριέρας της στον πολυεθνικό Φαρμακευτικό χώρο.

Η Ερμιόνη Τομαζινάκη είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει εργαστεί 20 χρόνια στη φαρμακευτική αγορά, κατέχοντας θέσεις διοίκησης ομάδων σε ελληνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Την τελευταία 5ετία ως Εμπορικός Διευθυντής Ευρώπης, Καναδά και Ν. Αμερικής ήταν υπεύθυνη για την χάραξη και υλοποίηση στρατηγικής πωλήσεων και marketing φαρμακευτικών προϊόντων. Διαθέτει σημαντική εμπειρία στη συγκέντρωση και προτεραιοποίηση πληροφοριών με στόχο την επιλογή του καταλληλότερου σχεδίου δράσης βάσει των αναγκών του εκάστοτε περιβάλλοντος. Παράλληλα έχει πείρα στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, και στην εξ αποστάσεως καθοδήγηση ατόμων και ομάδων για την  ανάπτυξη των ταλέντων τους σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον.