Οργανώσεις χωρίς Burn Out; Κι όμως γίνεται!
Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν τις πραγματικές διαστάσεις του Burn Out και να μάθουν τρόπους να οργανώνουν αποτελεσματικότερα τόσο τις ομάδες τους όσο και τις διαδικασίες τους.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν τις πραγματικές διαστάσεις του Burn Out και να μάθουν τρόπους να οργανώνουν αποτελεσματικότερα τόσο τις ομάδες τους όσο και τις διαδικασίες τους.
Εργαστήριο για ΜΚΟ με αντίστοιχη εμπειρία σε χρηματοδοτικά προγράμματα (για αιτήσεις επιχορήγησης ως €300.000).
Εργαστήριο για ΜΚΟ με μικρή ή καθόλου εμπειρία σε χρηματοδοτικά προγράμματα (για αιτήσεις επιχορήγησης ως €5.000).
Πώς πλαισιώνεται νομικά η εθελοντική εργασία στην Ελλάδα; Ποιες είναι οι νομικές μορφές των μη κερδοσκοπικών οργανώσεων στην Ελλάδα και ποιες οι διαφορές τους;
Το σεμινάριο απευθύνεται σε ηγετικά στελέχη μη κερδοσκοπικών φορέων οργανισμών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, τα οποία πρόκειται ή επιθυμούν να αναλάβουν ρόλους ευθύνης καθώς και να κινητοποιήσουν αλλά και να εμπνεύσουν τις ομάδες τους.
Εργαστήριο για ΜΚΟ με αντίστοιχη εμπειρία σε χρηματοδοτικά προγράμματα (για αιτήσεις επιχορήγησης ως €300.000).
Σκοπός του σεμιναρίου είναι αφενός η αναγνώριση του φαινομένου του εργασιακού εκφοβισμού και οι επιπτώσεις του στους εργαζομένους, και αφετέρου η ανάδειξη των λύσεων πάνω σε αυτό.
Ποια η φορολογία των εταιριών με μη κερδοσκοπικό σκοπό; Τι πρέπει να προσέχω στην τήρηση βιβλίων; Τι απαιτήσεις έχει η οικονομική διαχείριση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων;
Πώς πλαισιώνεται νομικά η εθελοντική εργασία στην Ελλάδα; Ποιες είναι οι νομικές μορφές των μη κερδοσκοπικών οργανώσεων στην Ελλάδα και ποιες οι διαφορές τους;
Το εργαστήριο εισαγωγής στο storytelling μας επιτρέπει να οργανώσουμε τις ιδέες μας και να αξιοποιήσουμε αποτελεσματικά τις αρχές της αφήγησης για να επικοινωνήσουμε αυθεντικά.
Ένα σεμινάριο επικεντρωμένο στα social media networks, την επιλογή των κατάλληλων «influencers», τη δημιουργία πλάνου επικοινωνίας μέσω των social media και τη δημιουργία καμπάνιας συγκέντρωσης πόρων.
Η τρίωρη εκπαίδευση στη δημιουργία και διαχείριση πετυχημένων newsletter απευθύνεται στα μέλη ΜΚΟ που ασχολούνται με την επικοινωνία και την εύρεση ψηφιακών πόρων.