***Οι συμμετοχές συμπληρώθηκαν*** Μέτρηση Κοινωνικού Αντικτύπου – Webinar

Όταν μιλάμε για «μέτρηση», τι εννοούμε; Εννοούμε τη χρήση δεδομένων και αποδείξεων – τόσο ποσοτικών όσο και ποιοτικών -, για να αποκτήσουμε χρήσιμες γνώσεις σχετικά με το έργο της οργάνωσης/project/κοινωνικής μας δράσης. Στην καρδιά της, η μέτρηση αφορά στην κατανόηση του κατά πόσον το έργο ή η υπηρεσία μας έχει κάνει τη διαφορά στη ζωή των ανθρώπων. Αν ναι, πώς την έκανε; Και πώς καταλαβαίνουμε αν η διαφορά αυτή στις ζωές των ανθρώπων έχει να κάνει με τις δικές μας υπηρεσίες; Εάν όχι, γιατί όχι, και τι μπορούμε να μάθουμε ώστε να βελτιώσουμε την αποτελεσματικότητά μας στην επόμενη δράση μας;

Η μέτρηση αντικτύπου βοηθάει όχι μόνο ως εργαλείο για να αποδείξουμε την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων μας σε χρηματοδότες και άλλους ενδιαφερόμενους, αλλά και ως ένας τρόπος συνεχούς μάθησης και αυτοβελτίωσης προκειμένου να επιτύχουμε τους στόχους της οργάνωσής μας.

Το εργαστήριο απευθύνεται σε παρόχους κοινωνικών υπηρεσιών και προγραμμάτων που επιθυμούν να αξιολογήσουν το έργο τους ή να μετρήσουν τον αντίκτυπό τους – τόσο για τα επί μέρους προγράμματά τους όσο και για τις οργανώσεις τους συνολικά σε στρατηγικό επίπεδο.

Στο πρώτο μέρος  θα διερευνήσουμε τα διάφορα μοντέλα κοινωνικού αντικτύπου, όπως η Θεωρία της Αλλαγής. Η Θεωρία της Αλλαγής είναι ένα εργαλείο-θεμέλιο για τη στρατηγική, την αξιολόγηση και την επικοινωνία κάθε οργάνωσης και προγράμματος, το οποίο μας ενθαρρύνει να σκεφτούμε τους στόχους και τα σχέδιά μας, τους μηχανισμούς υλοποίησης ή/και αλλαγής αυτών, και μας βοηθάει να τα καταστούμε σαφή στους άλλους.

Στο δεύτερο μέρος, θα μάθουμε πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη Θεωρία της Αλλαγής ως βάση του πλαισίου μέτρησης αντικτύπου. Συγκεκριμένα, θα δούμε πώς μετατρέπουμε τη Θεωρία της Αλλαγής σε ένα σχέδιο μέτρησης, θα ανακαλύψουμε τους πέντε τύπους δεδομένων που θα χρειαστούμε, καθώς και πώς να δώσουμε προτεραιότητα σε αυτά που χρειάζεται να μετρήσουμε ανάλογα με τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.

 

Πού και πότε: 
Το σεμινάριο διεξάγεται Online, μέσω του εργαλείου Ζοοm. την Τετάρτη 8 Απριλίου, 14.00-17.00.

Πώς μπορώ να συμμετάσχω:
 Για να συμμετάσχετε στο σεμινάριο, παρακαλούμε πατήστε «Συμμετοχή», επιλέξτε την ημερομηνία του σεμιναρίου και συμπληρώστε τη σχετική φόρμα. Η επιβεβαίωση της συμμετοχής σας θα γίνει το συντομότερο δυνατό και μαζί με αυτή θα λάβετε το link που θα σας εξασφαλίσει την πρόσβαση στο webinar. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 3221287.

 

Λίγα λόγια για τη Μαργαρίτα Μανιάτη

Η Μαργαρίτα Μανιάτη έχει εργαστεί ως Project & Programme Manager και Management, Technology & Social Innovation Consultant τα τελευταία 15 χρόνια σε πληθώρα οργανισμών, κερδοσκοπικών και μη, στον ιδιωτικό, δημόσιο και φιλανθρωπικό/ κοινωνικό τομέα στη Μεγάλη Βρετανία, τη Γαλλία και την Ελλάδα. Τον τελευταίο χρόνο έχει διατελέσει Programme Manager του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Ashoka στην Ελλάδα. Έχει ειδική εμπειρία στο σχεδιασμό και την υλοποίηση καινοτόμων μοντέλων κοινωνικής επιχειρηματικότητας και μεγιστοποίησης κοινωνικού αντικτύπου, όχι μόνο ως σύμβουλος αλλά και έχοντας ιδρύσει και αναπτύξει τη μη κερδοσκοπική κοινωνική επιχείρηση SupportEd στη Μεγάλη Βρετανία, ένα πρόγραμμα για τη στήριξη των νέων που κινδυνεύουν να πέσουν στη βία, βοηθώντας στην αποφυγή του αποκλεισμού από το σχολείο και την κοινωνία – ένα μείζον πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Βρετανία τα τελευταία χρόνια. Η Μαργαρίτα είναι alumna του Stanford Business School στο χώρο της επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, του προγράμματος κοινωνικής καινοτομίας Year Here στο Λονδίνο και του Imperial College London.